Нарешті у Tesla з’явився гідний конкурент: компанія Nikola Powersports представила потужний позашляховик Zero з електродвигуном і вражаючим дизайном.

З урахуванням того, що за останні пару років для роботи на електриці були модифіковані седани, тягачі з напівпричепами і навіть автобуси, наступними на черзі просто зобов’язані були опинитися позашляховики. Довго чекати не довелося: компанія Nikola Powersports представила електрокар Nikola Zero UTV, який не тільки дозволяє водіям підкорювати бездоріжжя, але при цьому і не виділяє в навколишнє середовище шкідливі гази.

Позашляховик на електротязі

В даний час існує дві моделі Nikola Zero: на 415 і на 555 кінських сил. Обидві моделі можуть бути оснащені акумулятором потужністю 75 кВтг, 100 кВтг або 125 кВтч, що дозволяє автомобілю проходити до 321 км за один повний заряд. За словами виробника, навіть акумулятор з найменшою ємністю дає можливість проїжджати близько 160 км без підзарядки.
Для порівняння, ємність найбільшого акумулятора для автомобіля Tesla складає всього 100 кВтг – мова йде про моделі S і X. Втім, варто відзначити, що порівнювати автомобілі «в лоб» не доречно, оскільки вони розроблені для абсолютно різних цілей. Згідно порталу Wired, Nikola Powersports розробила Zero для подолання складного рельєфу місцевості і буксирування сільськогосподарського обладнання. Дивно, але «сільський тягач» при цьому все одно може розігнатися від 0 до 100 км / год всього за 3,9 секунди. У цьому він лише злегка поступається Tesla Model S (2,5 – 4,2 секунди), але перевершує Model 3 (5,1 – 5,6 секунди).

Стильний як Tesla, потужний як танк

Інший примітною особливістю Zero також є той факт, що його «польові» характеристики перевершують навіть танк M1 Abrams. Якщо у бойової машини він становить 5300 Н · м, то у Nikola Zero на кожному колесі крутний момент становить 6650 Н · м. В якості демонстрації своєї могутності позашляховик влаштував перетягування каната з 5 дизельними двигунами UTV і, за словами генерального директора Nikola Тревора Мільтона, «порвав їх всуху».
Компанія особливо відзначає економічність електродвигуна. «Ви споживаєте рівно стільки енергії, скільки вимагає конкретна ситуація, і ні Кіловатом більше. Коли вам потрібна додаткова потужність і збільшення крутного моменту, щоб піднятися на пагорб, автомобіль дасть вам все необхідне. Коли ви їдете по рівній трасі, він не витрачає свої ресурси як попало », відповідають інженери на самі часто задаються.

У продаж позашляховик надійде в січні 2018 року, і на поточний момент його ціна становить $ 35 000. Nikola поки не робить прогнозів щодо того, чи зможе електромобіль скласти конкуренцію популярному бренду Tesla, але ця «гонка» в будь-якому випадку обіцяє бути цікавою.